Форум OlegON > Программы и оборудование для автоматизации торговли > Оборудование > ТСД > Honeywell

Honeywell Dolphin 6100. Как выполнить сброс к заводским настройкам? : Honeywell

27.11.2024 5:53


11.08.2020 09:06
Есть 4 ТСД Honeywell Dolphin 6100.
1. Как выполнить сброс к заводским настройкам?
2. Поставил Datawedge на один, но он при запуске выдает ошибку и не работает. Какой софт нужно использовать для сканирования?
Ось Win CE 5.0
Может есть кто посоветует?
11.08.2020 10:48
Цитата:
Mahno781 1. Как выполнить сброс к заводским настройкам?
To perform the "Factory Reset" in the Dolphin, follow these steps indicated below:
  1. Press and hold the red "Power" button. (In Dolphin 6500 with 52 keys, the "Blue" and "z" keys must be pressed at the same time in order to compound the "Power" button.
  2. Use stylus to press the "Reset" button (recessed button in the keypad area of the device).
  3. Release the "Power" button.
  4. When the white boot screen appears showing "COLD (H/W) RESET" at the top, type the following keys in sequence: "1", "2", "7", "7". This will be displayed in a small box in the lower right-hand section of the screen.
  5. The device will show a menu with 3 options. When the menu appears, press in sequence the "1" and "2" keys and then "ENT" (Enter) key to select the Factory Reset option. At this moment, the device will start the "Factory Mode" process.
Reinstall the Drivers, Power Tools and Demos:
  1. Once the Factory Reset process has completed, copy the contents of the "Honeywell" folder downloaded from the FTP, to the "Honeywell" folder on the device.
  2. Press the "Reset" button on the device to perform a warm-boot.
Цитата:
2. Поставил Datawedge на один, но он при запуске выдает ошибку и не работает. Какой софт нужно использовать для сканирования?
Ось Win CE 5.0
DataWedge - софт для ТСД Zebra (Motorola/Symbol).
Для ТСД Honeywell - ScanWedge. После сброса на заводские настройки по инструкции выше, данная утилита будет установлена.
11.08.2020 12:20
Цитата:
pavel_k DataWedge - софт для ТСД Zebra (Motorola/Symbol).
Для ТСД Honeywell - ScanWedge. После сброса на заводские настройки по инструкции выше, данная утилита будет установлена.
Сбросить к заводским удалось, спасибо за инструкцию . Но софт Honeywell - ScanWedge не установлен. Возможно где-нибудь скачать отдельно?
11.08.2020 12:23
Mahno781, вы скопировали папку Honeywell на устройство и сделали reset?
11.08.2020 12:25
pavel_k, Нет, просто сделал ресет) Сейчас скачаю. Нужно изначально скопировать затем ресет или можно так?
11.08.2020 13:03
Mahno781, сначала делаете hard reset, потом копируете папку, затем просто reset через кнопку.
11.08.2020 13:17
pavel_k, Большое спасибо, разобрался. Кстати, не подскажете как ScanWedge добавить в автозапуск?
11.08.2020 13:32
Цитата:
Mahno781 Кстати, не подскажете как ScanWedge добавить в автозапуск?
It is possible to automatic launch Scanwedge at startup.

Although this product family does not provide an entry in the AutoRun.exm, this file can be modified to automatically launch the ScanWedge utility during reboot. Follow the steps below:
  1. Go to 'Start' > 'Programs' > 'Power Tools' > 'EZConfig Utilities' > 'AutoRun.exm'.
  2. Select the folder 'Custom Application #1', and go to 'Edit' > 'Enable'. If desired, the program folder name can also be customized by then selecting 'Edit' > 'Modify' and entering the new folder name (such as 'ScanWedge') in the text field.
  3. Modify each of the keys and values in this section to the following:
    Код:
    Program:      \program files\power tools\scanwedge.exe
    Args:
    Wait:         No
    StartOption:  COLDBOOT,WARMBOOT
  4. Go to 'Tools' > 'Launch Associated App'; then 'Tools' > 'Warm Boot'.
At the next device reboot, ScanWedge will automatically be launched.
11.08.2020 13:49
pavel_k, Большое спасибо, очень помогли. Я просто с этими ТСД еще дел не имел) Еще хотел уточнить, где научить ScanWedge сканировать в окно подключения по RDP?
11.08.2020 14:10
Цитата:
Mahno781 Еще хотел уточнить, где научить ScanWedge сканировать в окно подключения по RDP?
With the default settings in Remote Desktop Connection, ScanWedge will not work while in an active session. The default settings in Remote Desktop allow the key presses to be captured by the remote desktop instead of directly on the Dolphin. Since the remote desktop does not have a Scan button on the keyboard, this prohibits the Scan button from functioning in this application.

To enable the Scan button in Remote Desktop, follow this process:
  1. Ensure ScanWedge is already running.
  2. Go to 'Start' > 'Programs' > 'Remote Desktop Connection'.
  3. Open the 'Options' menu.
  4. On the 'Local Resources' tab, change the keyboard settings from 'On the remote computer' to 'On the local computer'.
  5. Press the 'tab' button on the device five (5) times to select the OK button (which is off-screen and cannot be seen), and press the 'Enter' key on the Dolphin.
  6. The connection to the remote computer is established in full screen mode.
With this change in the RDP client configuration, scanned data with Scanwedge will be transmitted to the RDP active session.
Часовой пояс GMT +3, время: 05:53.

Форум на базе vBulletin®
Copyright © Jelsoft Enterprises Ltd.
В случае заимствования информации гипертекстовая индексируемая ссылка на Форум обязательна.